367755
Książka
W koszyku
Dokąd zmierza polska szkoła? - pytania o ślepe uliczki, kierunki, konteksty; Polska pedagogika szkolna wobec politycznych projektów oświatowych; Szkoła - jaka jest, każdy widzi, jaka ma być, każdy wie, ale jaka mogłaby być, podpowiada Neil Postman; Edukacja na rzecz zrównoważonego rozwoju; Doświadczanie transformacji społecznej i edukacyjnej przez nauczycieli - rekonstrukcja narracji; Nauczyciele polskiej szkoły w poszukiwaniu samoświadomości; Widmo absolutu - głos w dyskusji wokół etycznych konsekwencji funkcjonowania pedagogicznego mitu ostatecznych rozwiązań; Codzienność szkolna ukryta za niejawnym wymiarem wybranych rytuałów i przestrzeni - próba dekonstrukcji antropologicznej; Strategia przejścia czy przetrwania, czyli dokąd zmierza ocenianie szkolne?; Egzaminy szkolne jako gra; Feminizm i wczesna edukacja - niebezpieczne związki?; Wybrane determinanty rozwoju nauczycielskiego profesjonalizmu, czyli konteksty bycia nauczycielem-nowatorem; Rozpoznawanie paradygmatów w pedagogice a świadomość własnego uwikłania w ich fundamentalizm. Rozważania na marginesie praktyki pedagogicznej; Szkoła zapytująca miejscem rozwijania dziecięcych sposobów rozumienia; Kim uczyniła mnie szkoła. Własne doświadczenia dydaktyczne w perspektywie konstruktywizmu.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93592 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej