367745
Książka
W koszyku
(Edukacja Medialna)
I. PROBLEMATYKA OGÓLNA: 1. Europejska Wspólnota Gospodarcza wkracza w pole polityki medialnej ; 2. Zakres działalności Unii Europejskiej w dziedzinie mediów. Podstawy prawne i traktatowe ; 3. Ład medialny promowany przez instytucje unijne ; 4. Deficyt demokracji, komunikowania i integracji. Rola mediów w strategiach Unii Europejskiej. II. DZIEDZINY POLITYKI MEDIALNEJ I DZIAŁALNOŚCI UNII EUROPEJSKIEJ W DZIEDZINIE MEDIÓW: 5. Unijne prawo medialne ; 6. Wspieranie rozwoju sektora audiowizualnego i europejskiej zawartości mediów elektronicznych ; 7. Komunikacja elektroniczna a budowa społeczeństwa informacyjnego ; 8. Media w polityce zewnętrznej Unii Europejskiej. III. WPŁYW PRZYSTĄPIENIA DO UNII EUROPEJSKIEJ NA SYSTEMY MEDIALNE: 9. Oddziaływanie Unii Europejskiej: różne oblicza europeizacji mediów.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93500 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [257]-284. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej