367144
Książka
W koszyku
1. Rozwój działań na rzecz jakości ; 2. Normalizacja w działaniach projakościowych ; 3. znaczenie klienta w systemach jakości ; 4. Problemy jakości w cyklu życia wyrobu ; 5. Podejście procesowe w zarządzaniu jakością ; 6. Ogólne zasady sterowania i zarządzania jakością ; 7. Wybrane techniki sterowania jakością ; 8. Zarządzanie jakością według normy PN-EN ISO 9001:2001 ; 9. Standardy rozszerzające wymagania ISO 9001 ; 10. Metody oceny jakości i zgodności wyrobów ; 11. Zarządzanie środowiskowe ; 12. Zarządzanie bezpieczeństwem i higieną pracy (BHP) ; 13. Zintegrowane systemy zarządzania (ZSZ) ; 14. Kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) ; 15. Możliwości dalszego doskonalenia systemów zarządzania jakością.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93476 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej