367570
Książka
W koszyku
Rozdz. 1. KONCEPCJA ORGANIZACJI WIRTUALNEJ W ŚWIETLE WSPÓŁCZESNYCH TENDENCJI ZARZĄDZANIA I ROZWOJU TECHNOLOGII INFORMACYJNEJ: Przesłanki powstania koncepcji organizacji wirtualnej: Globalizacja, Rozwój technologii informacyjnej i pojęcie nowej gospodarki, Współczesne tendencje w zakresie zarządzania organizacjami gospodarczymi; Ewolucja pojęcia wirtualności; Pojęcie i istota organizacji wirtualnej; Podsumowanie. Rozdz. 2. GŁÓWNE ELEMENTY KONCEPCJI ORGANIZACJI WIRTUALNEJ: Identyfikacja cech organizacji wirtualnej; Współpraca niezależnych podmiotów; Koncentracja na kluczowych kompetencjach; Rozmyta tożsamość (przenikalność granic organizacyjnych); Zaufanie w relacjach między partnerami; Wykorzystanie technologii informacyjnej: Struktura, Systemy, Strategia organizacji, Style działania, Personel, Wartości, Umiejętności; Podsumowanie. Rozdz. 3. PROCES TWORZENIA ORGANIZACJI WIRTUALNEJ I ZARZĄDZANIA NIĄ: Proces tworzenia organizacji wirtualnej; Zarządzanie organizacją wirtualną w wymiarze wewnątrzorganizacyjnym: Telepraca, Zespoły wirtualne; Zarządzanie organizacją wirtualną w wymiarze ponadorganizacyjnym: Związki wirtualne jako przykład sieci organizacyjnej, Integrator organizacji wirtualnej, Konfiguracje organizacji wirtualnej; Zarządzanie technologią informacyjną; Podsumowanie. Rozdz. 4. ANALIZA KRYTYCZNA I PERSPEKTYWY ROZWOJU KONCEPCJI ORGANIZACJI WIRTUALNEJ: Pozytywne czynniki związane z wykorzystaniem koncepcji organizacji wirtualnej; Negatywne czynniki związane z wykorzystaniem koncepcji organizacji wirtualnej; Krytyka koncepcji organizacji wirtualnej; Perspektywy rozwoju koncepcji organizacji wirtualnej; Zakończenie.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93422 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [191]-201.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej