367640
Książka
W koszyku
(Turystyka)
1. STRATEGIE ROZWOJU JAKO ELEMENT BUDOWANIA PRZEWAGI KONKURENCYJNEJ REGIONÓW: Region i rozwój regionalny ; Czynniki rozwoju regionalnego ; Konkurencyjność regionów ; Strategie rozwoju. 2. PRZESŁANKI BUDOWY STRATEGII ROZWOJU TURYSTYKI: Turystyka jako determinanta rozwoju regionalnego ; Specyfika obszarowego produktu turystycznego ; Konsekwencje rozwoju turystyki w regionie ; Sterowanie rozwojem regionu pod presją funkcji turystycznej. 3. CELE TWORZENIA STRATEGII ROZWOJU TURYSTYKI: Zrównoważony rozwój jako podstawa rozwoju turystyki w regionie ; Wizerunek regionu ; Partnerzy w procesie opracowania strategii. 4. PROCEDURA KONSTRUOWANIA STRATEGII ROZWOJU TURYSTYKI: Źródła informacji ; Etapy konstruowania strategii rozwoju turystyki ; Diagnoza stanu istniejącego ; Identyfikacja kluczowych problemów rozwojowych ; Analiza SWOT ; Wizja rozwoju i strategiczne cele rozwoju turystyki ; Strategiczne programy działania ; Organizacja procesu wdrożenia strategii i monitoring jej realizacji. 5. STRATEGIA ROZWOJU TURYSTYKI JAKO ELEMENT POLITYKI TURYSTYCZNEJ I INSTRUMENT ZARZĄDZANIA REGIONEM: Polityka turystyczna ; Instrumenty zarządzania regionem turystycznym ; Pozyskiwanie środków na rozwój turystyki. 6. PRZYKLAD STRATEGII ROZWOJU TURYSTYKI: Strategia rozwoju turystyki w Polsce ; Wojewódzka strategia rozwoju turystyki ; Lokalne strategie rozwoju turystyki.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-338.48 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93386 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [189]-193 i przy rozdz. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej