367100
Książka
W koszyku
I. PODEJŚCIA JAKO MODELE POZNANIA NAUKOWEGO: Zasady i specyfika poznania naukowego ; Paradygmaty w poznaniu naukowym ; Paradygmat a kluczowe pojęcie podejścia. II. FUNKCJONALIZM W METODOLOGII POZNANIA I TEORIACH PEDAGOGIKI: Filozoficzny rodowód funkcjonalizmu w socjologii ; Funkcjonalizm w psychologii i pedagogice ; Szkolnictwo w optyce funkcjonalizmu. III. GESTALT W PEDAGOGICE I PEDEUTOLOGII: Psychologia postaci ; Pedagogika gestaltyczna ; Gestalt w pedeutologii.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-93306 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 200-[209].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej