369113
Brak okładki
Książka
W koszyku
I. OSWAJANIE CIELESNOŚCI: Socjalizacja do troski o urodę ; Reprezentacja poznawcza własnego ciała u dzieci w świetle rysunku projekcyjnego ; Znaczenie własnej cielesności w okresie adolescencji. II. W KRĘGU CYWILIZACJI SOMATYCZNEJ?: Renta urody i tunika Nessosa. Ciało w społecznej percepcji ; Jakość życia pacjentów po zabiegach implantoprotetycznych ; Odchudzanie jako styl życia współczesnych kobiet ; Atrybuty kobiecej atrakcyjności w percepcji mężczyzn przebywających w warunkach izolacyjnych ; "Nie hetero, nie homo. Po prostu metro" (i über). Socjologiczna analiza współczesnych wzorców męskości ; Ciało - kolejne uzależnienie?. III. WSZYSTKO NA SPRZEDAŻ?: Rola reklamy wizualnej w promowaniu i definiowaniu wartości ciała ludzkiego ; Jak sprzedawać starość? Refleksje na temat wizualnych i językowych aspektów kampanii reklamowych pro-age ; Witalność ciała władcy jako gwarant witalności organizmu państwowego ; Ciało jako forma przekazu. Granice wykorzystania ludzkiego ciała w reklamach - opinie krakowskich studentów. IV. ZAPACH, OBRAZ, POŻĄDANIE: Antyciało. Cielesność jako obszar uprawiania krytyki rzeczywistości społecznej w polskiej sztuce współczesnej ; Widzialna część zwana ciałem, czyli co mówi nam ciało Drag King? Refleksje nad symboliką znaczeń w przedstawieniach Drag King ; Zapach, ciało, pożądanie - socjologiczna analiza korelatów ; Rozważania nad trupem Nany. ciało jako symbol upadku społeczeństwa ; Ciało - zwierciadłem duszy. Relacje pomiędzy atrakcyjnością ciała a kondycją duchową człowieka w średniowiecznej hagiografii i twórczości apokryficznej.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-92588 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Materiały z konferencji, kwiecień 2008, Tychy.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej