369192
Książka
W koszyku
(Vademecum Menedżera)
I. Istota i znaczenie merchandisingu; II. Zachowania konsumentów w miejscu sprzedaży; III. Zagospodarowanie przestrzeni sprzedażowej; IV. Sterowanie ruchem nabywców; V. Atmosfera sklepu; VI. Ekspozycja produktów na pólce; VII. Promocja w miejscu sprzedaży; VIII. Tworzenie witryn sklepowych; IX. Psychologia w merchandisingu; X. Efektywność i kontrola w merchandisingu; XI. Merchandising w małym sklepie; XII. Najczęściej popełniane błędy i szybkie działania zaradcza; XIII. Kierunki i perspektywy rozwoju merchandisingu; XIV. Merchandising wybranych produktów.
Status dostępności:
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. A-91855
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 278-282. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej