366966
Książka
W koszyku
I. RADIO - ŹRÓDŁO INFORMACJI I "TEATR WYOBRAŹNI": 1. Radio jako środek komunikacji; 2. Radio w Polsce; 3. Przyszłość radia; 4. Codzienne życie radia, II. REKLAMA W RADIU: 1. Radio jako medium reklamowe; 2. Reklama radiowa, III. ETYKA I PRAWO W RADIU: 1. Etyka dziennikarska; 2. Najważniejsze regulacje prawne w dziedzinie mediów; 3. Prawne uregulowania reklamy radiowej.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-075 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91754 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 230-[235].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej