369484
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I: MARKETINGOWA OBSŁUGA TURYSTÓW: 1. Identyfikacja i korelacja potrzeb oraz motywów z podstawowymi rodzajami czynności 2. Rynek turystyczny i jego potencjał 3. Marketingowa struktura usług i procesu obsługi 4. Świadczenie usług w sposób marketingowy. CZĘŚĆ II: ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE: 5. Polska Organizacja Turystyczna 6. Analiza struktury turystyki metodą identyfikacji celów zarządzania turystyką 7. Formowanie regionalnych komplementarnych rynków turystycznych 8. Harmonizacja funkcjonowania lokalnych komplementarnych rynków turystycznych. CZĘŚĆ III: MARKETING IMPREZ TURYSTYCZNYCH: 9. Strategia marketingowa biur podróży i centrali POT 10. Struktura imprez jako produktu turystycznego 11. Powstawanie imprez turystycznych 12. Fazy imprez turystycznych 13. Pozostałe kierunki aktywności marketingowej 14. Niezbędne kierunki badań.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91693 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 187-189.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej