367486
Książka
W koszyku
1. Rynek publicznych mediów elektronicznych 2. Uwarunkowania funkcjonowania publicznych mediów elektronicznych 3. Zarządzanie publicznym przedsiębiorstwem medialnym - problem efektywności, jakości i użyteczności 4. Strategie publicznych przedsiębiorstw medialnych 5. Modele i systemy medialne - metodologia badań 6. Model ekonometryczny regionalnego radia publicznego 7. Kierunki rozwoju publicznych mediów elektronicznych - szanse i zagrożenia.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-91335 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Dot. m.in. Radia Rzeszów S.A. (s. 204-205).
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 229-243.
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej