369749
Książka
W koszyku
(Edukacja Medialna)
I. MEDIA PUBLICZNE: ZA I PRZECIW: 1. Konflikt wokół mediów publicznych i jego uczestnicy; 2. Debata międzynarodowa; 3. Pola konfliktu, II. PARALELIZM SYSTEMOWY - CO KRAJ, TO INNE MEDIA PUBLICZNE: 1. Geneza i początki mediów publicznych; 2. Motywy tworzenia mediów publicznych, fale demokratyzacji i systemy medialne; 3. Przegląd sytuacji w zachodnioeuropejskich mediach publicznych, III. MEDIA PUBLICZNE W KONTEKŚCIE ZMIANY SPOŁECZNEJ: 1. Procesy wpływające na media publiczne; 2. Cztery etapy historii mediów publicznych: monopol utracony i odzyskany?; 3. Racja bytu mediów publicznych na dojrzałym, wysoce konkurencyjnym rynku mediów elektronicznych, IV. ZADANIA MEDIÓW PUBLICZNYCH XXI WIEKU: 1. Media publiczne w erze cyfrowej - modele i redefinicja; 2. Przystosowanie zadań mediów publicznych do nowych warunków; 3. Media publiczne a "architektura współuczestnictwa": nowe uspołecznienie nadawców publicznych, V. ORGANIZACJA I FUNKCJONOWANIE MEDIÓW PUBLICZNYCH W XXI WIEKU: 1. W czym tkwi sedno: w samej misji, czy także w instytucjach ją pełniących?; 2. Cyfryzacja a program, produkcja programowa i odbiorcy; 3. Finansowanie misji publicznej; 4. Media publiczne a rynek, VI. QUO VADIS POLSKIE MEDIA PUBLICZNE?: 1. Media publiczne na początku drogi; 2. Drogi wyjścia z kryzysu.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-90081 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 262-284. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej