369113
Książka
W koszyku
1. Poznawanie klienta - wiedza o kliencie; 2. Tworzenie wartości dla klienta - koncepcja usługi; 3. Dostarczanie wartości klientowi; 4. Zarządzanie reklamacjami klientów w celu osiągania zysku; 5. Budowanie lojalności; 6. Struktura i procesy w firmie; 7. Kultura firmy a relacje z klientami; Zakończenie; Mobilizowanie firmy do lepszego nastawienia na klienta [kwestionariusz]
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-658.6/.8 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89455 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Indeks
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej