369714
Książka
W koszyku
(Edukacja Medialna : podręcznik akademicki)
I. WPROWADZENIE: 1. Przedmiot ekonomiki mediów; 2. Media w gospodarce; 3. Firmy i produkcje medialne; 4. Formy rynków medialnych; 5. Dobra medialne; 6. Badania w zakresie ekonomiki mediów. II. FIRMY MEDIALNE: 1. Medialny łańcuch wartości; 2. Strategie firm medialnych; 3. Korzyści ekspansji. III. MEDIA I REKLAMA. IV. PRASA CODZIENNA - ROZWÓJ W CIENIU NOWYCH TECHNOLOGII: 1. Rynek dzienników na świecie i w Europie; 2. Rynek dzienników w Polsce; 3. Dzienniki jako dobro ekonomiczne i rynkowe; 4. Zagrożenia i szanse. V. CZASOPISMA - ESENCJA RÓŻNORODNOŚCI. VI. RADIO CZY PODCASTING? VII. TELEWIZJA. VIII. NOWE TECHNOLOGIE W MEDIACH: 1. Ewolucja światowego rynku rozrywki i mediów; 2. Nowe technologie medialne i multimedialność; 3. Telewizja cyfrowa czy komputer...; 4. Nowi konsumenci i nowe sposoby posługiwania się mediami?; 5. Co po internecie i mediach cyfrowych?
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89242 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz. Indeks
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej