367100
Książka
W koszyku
Konsumpcja / Alan Aldridge ; przeł. Maciek Żakowski. - Warszawa : Sic!, 2006. - 204, [1] s. ; 21 cm.
(Key Concepts)
1. KONSUMPCJA JAKO POJĘCIE KLUCZOWE: Stereotyp konsumenta; Klasyfikacja obrazów konsumenta; Trzy powody, dla których należy traktować konsumpcję poważnie; Konsumpcja jako ukryty klucz. 2. PRODUKCJA I KONSUMPCJA: m.in. Era fordyzmu: narodziny masowej konsumpcji; Upadek fordyzmu; Koniec kariery; W objęciach korporacji: narcyzm i praca emocjonalna. 3. SPOŁECZEŃSTWO KONSUMPCYJNE: UTOPIA CZY DYSTOPIA?: Utopia konsumentów: kapitalizm wolnorynkowy; Konsumpcja na pokaz; Indywidualizm, konsumeryzm i zmierzch wspólnoty; Kultura narcyzmu; Fetyszyzm towarowy; Masowe społeczeństwo i masowa kultura? 4. ŻYCIE W SPOŁECZEŃSTWIE KONSUMPCYJNYM: m.in. Pierre Bourdieu...; Kulturowa wszystkożerność...; Obywatelstwo i antykonsumpcjonizm...; Flaneur...; Konsumpcja i nowe formy wspólnoty. 5. MAKDONALDYZACJA I DISNEIZACJA. 6. AKTYWIZM KONSUMENCKI: m.in. Zakres praw konsumenta; Laissez-faire: rynek jako gwarancja praw konsumenta; Państwo jako gwarancja praw konsumenta; Organizacje konsumenckie i opłacalność
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-89225 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. Indeks
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej