367100
Książka
W koszyku
Formatowanie radia lokalnego / Maria Gmerek-Rajchel. - Toruń : Adam Marszałek, 2005. - 205 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
I.Radio lokalne a wspólnota lokalna w Polsce.1.Radio jako środek masowego komunikowania.2.Radio a społeczności lokalne.3.Wspólnota lokalna a komunikacja lokalna.4.Prawne podstawy funkcjonowania samorządu terytorialnego, w szczególności powiatowego 5.Prawne podstawy działalności radiowej w Polsce.6. Polski rynek radiofonii koncesjonowanej w ostatnim pełnym roku wykonywania pierwszych koncesji.7.Radio formatowe a badania audytorium.II.Charakterytyka wybranej społeczności.1.Metoda badań.2.Terytorium. 3.Warunki ekonomiczne.4.Warunki społeczno-kulturowe. 5.Warunki demograficzne.6.Warunki na rynku konkurencji mediów.III.Propozycja oferty medialnej.1.Koszt uruchomienia programu, zasięg techniczny.2.Public relations, promocja i autopromocja.3.Segmentacja publiczności.4.Oczekiwania programowe.5.Oferta programowa.6.Zespół redakcyjny.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-88060 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej