375050
No cover
Book
In basket
I.Świadomość społeczeństwa polskiego w okresie 1989-2005.Czego Polacy oczekiwali, a co się okazało? II.Poetyka reportażu polskiego po 1989 roku.Zarys problematyki.III. Reportaż prasowy z filozoficznej perspektywy.IV.Poetyka telewizyjnych reportaży interwencyjnych.Przypadek "Uwagi" i "Interwencji". V.Śladem tajemnicy-o reportażach Wojciecja Tochmana. VI.Pamięć i magia.Wokół reportażu Mariusza Szczygła "Dowód miłości".VII.Rozwój marketingu politycznego w Polsce po 1989 roku.Jak politycy próbują uwodzić nas swoim wizerunkiem.VIII.Infobrokering.Nowe wyzwanie dla dziennikarzy w społeczeństwie informacyjnym.IX. Transformacja modelu radia.X.Elementy reportażu w technikach public relations.XI.Reportaż radiowy w rozgłośni lokalnej po 1989 r. na przykładzie Radia Jedność i Radia Plus w Kielcach.XII.Reportaż radiowy w szkole-możliwości i korzyści.XIII.Wpływ przemian społecznych po roku 1989 na działalność prasowo -wydawniczą w Sandomierzu.XIV.Lokalna prasa województwa podkarpackiego (1989-1998).XV.Reportaż a współczesne spory polityczne na Ukrainie.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. A-87845 (1 egz.)
Notes:
General note
M.in. dot. lokalnej prasy w województwie podkarpackim
Reviews:
Other editions:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again