367001
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; nr 2356)
Działania polityczne.Teoria i praktyka.Wprowadzenie do teorii marketingu politycznego.Marketing polityczny w USA:koncepcja i zastosowanie w kampaniach prezyden- ckich.Metody analizy i diagnostyki rynku politycznego. Wyborca na rynku politycznym.Strategie partii poli- tycznych.Public relations w polityce.Promocja i rekla- ma polityczna.Lobbing jako strategia promocji intere- sów grupowych.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-339.138 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-87743 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy art.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej