369113
Książka
W koszyku
Miejsce nauczyciela i nauki ; Nauczyciele sztuki nauczania ; Styl pracy Kazimierza Twardowskiego ; Spostrzeżenia w sprawie sposobów urabiania postawy i uzdolnień młodych pracowników naukowych ; Jak zacząłem filozofować, jak filozofuję i jak innym radzę to czynić ; Rola logiki w pracy nauczyciela ; Myśli o nauce ; Zagadnienia prakseologii, czyli nauki o działaniu skutecznym ; O zadaniach i postępach ogólnej teorii działania skutecznego ; Cechy znamienne sprawnego działania ; Ogólne pojęcie planu ; Błąd praktyczny i jego rodzaje ; Sprawność i dzielność ; Wdrożenie zasad dobrej roboty ; O pojęciach pracy fizycznej i umysłowej ; Zasady dobrej roboty w dziedzinie wychowania, szkolnictwa i oświaty ; Udział myślenia w działaniu i działania w myśleniu ; Zatrzymać się nie możemy ; Odrębnoś i rodzaj pożyteczności nauk humanistycznych.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-873 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej