367100
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISTOTA I ZNACZENIE WYCHOWANIA FIZYCZNEGO: Cele wychowania fizycznego ; Organizacja wychowania fizycznego i sportu w Polsce Ludowej ; Rola nauczyciela w szkole i w środowisku ; Zasady wychowania fizycznego ; Czynniki, środki i warunki wychowania fizycznego ; Wartość zdrowotna, sprawnościowo-użyteczna i wychowawcza ćwiczeń ruchowych ; Różne zasady podziału ćwiczeń ruchowych ; Rozwój fizyczny dziecka ; Troska o prawidłową postawę dziecka ; Hartowanie ; Znaczenie i istota zaprawy (treningu) ; DYDAKTYKA ĆWICZEŃ RUCHOWYCH: Znaczenie niektórych wyrazów w metodyce i dydaktyce wychowania fizycznego ; Lekcja wychowania fizycznego ; Tok lekcyjny ; Osnowa lekcyjna ; Prowadzenie lekcji ; Omówienie lekcji ; Przykłady osnów lekcyjnych ; ZAJĘCIA POZALEKCYJNE: Kółko sportowe i szkolne koło sportowe ; Odznaka Sprawności Fizycznej ; Imprezy sportowe ; PLANOWANIE PRACY: Wymiar czasu na wychowanie fizyczne w różnych wariantach programowych ; Odpowiedzialność za stan wychowania fizycznego w szkole ; Planowanie i dokumentacja pracy ; WARUNKI MATERIALNE: Baza materialna ; Budowa boiska ; Urządzenie ślizgawki ; Urządzenia i sprzęt do wychowania fizycznego w szkole oraz ich konsekwencje ; Najważniejsze ustawy i zarządzenia z zakresu wychowania fizycznego.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-9187 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 241-[242].
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Zatwierdz. przez Min. Oświaty dla bibliotek zakładów kształcenia nauczycieli oraz bibliotek nauczycielskich.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej