368109
Książka
W koszyku
I. Wychowanie jako konieczność życiowa ; II. Wychowanie jako funkcja społeczna ; III. Wychowanie jako funkcja kierowania ; IV. Wychowanie jako wzrastanie ; V. Przygotowanie, rozwój i dyscyplina formalna ; VI. Wychowanie konserwatywne i postępowe ; VII. Demokratyczna koncepcja wychowania ; VIII. Cele wychowania ; IX. Rozwój fizyczny i wydajność społeczna jako cele ; X. Zainteresowanie i dyscyplina ; XI. Doświadczenie i myślenie ; XII. Myślenie w wychowaniu ; XIII. Istota metody ; XIV. Istota materiału nauczania ; XV. Zabawa i praca w programie wychowania ; XVI. Znaczenie geografii i historii ; XVII. Nauka w toku nauczania ; XVIII. Wartości wychowawcze ; XIX. Praca i czas wolny od pracy ; XX. Przedmioty intelektualne i praktyczne ; XXI. Przedmioty przyrodnicze i społeczne: naturalizm i humanizm ; XXII. Jednostka a świat ; XXIII. Zawodowe aspekty wychowania ; XXIV. Filozofia wychowania ; XXV. Teorie wiedzy ; XXVI. Teorie moralności.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-9040 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Democracy and education : an introduction to the philosophy of education
Uwaga ogólna
Tyt. oryg.: "Democracy and education : an introduction to the philosophy of education".
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej