368825
Brak okładki
Książka
W koszyku
CEL, ZAKRES PRACY, METODY I ŹRÓDŁA: Cel i koncepcja pracy oraz społeczno-gospodarcze znaczenie problemu ; Dotychczasowy dorobek nauki w zakresie badania popytu konsumpcyjnego na rynku ksiegarskim w Polsce ; Badania rynku księgarskiego za granicą ; Zakres pracy: rzeczowy, czasowy, terytorialny i organizacyjny ; Metoda i źródła ; PRZEOBRAŻENIA DEMOGRAFICZNE I ICH KONSEKWENCJE DLA ROZWOJU RYNKU KSIĘGARSKIEGO: Liczba ludności ; Ludność według płci ; Struktura ludności pod względem wieku ; Ludność miejska i wiejska ; Wnioski ; WPŁYW STRUKTURY ZAWODOWEJ LUDNOŚCI NA KSZTAŁTOWANIE SIĘ POPYTU: Uwagi wstępne ; Produkcja wydawnicza książek zawodowych ; Sprzedaż hurtowa książek publikowanych przez wydawnictwa o profilu zawodowym ; Sprzedaż hurtowa książek zawodowych na przykładzie wybranych działów bibliograficznych ; WPŁYW SYSTEMU OŚWIATY NA POPYT NA RYNKU KSIĘGARSKIM: Liczba uczących się ; Zapotrzebowanie na podręczniki ; Kształtowanie zainteresowań czytelniczych przez szkoły ; Biblioteki ; Wnioski ; WYKSZTAŁCENIE I POZIOM KULTURALNY LUDNOŚCI JAKO CZYNNIKI DECYDUJĄCE O POPYCIE NA RYNKU KSIĘGARSKIM: Uwagi wstępne ; Wykształcenie ; Problem wolnego czasu ' Dynamika rozwoju korzystania z różnych środków i instytucji kulturalnych ; Księgozbiory prywatne ; Wnioski ; DOCHODY PIENIĘŻNE I WARUNKI BYTOWE A PREFERENCJE KONSUMENTÓW NA RYNKU KSIĘGARSKIM: Uwagi wstępne ; Wydatki na książki robotników i pracowników umysłowych w świetle badań budżetów rodzinnych ; Wydatki na książki w budżetach rodzin chłopskich ; Wydatki na książki w stosunku do dochodów ludności w przekroju terytorialnym ; Wydatki na książki w świetle badań czytelnictwa ; Wnioski ; WPŁYW POLITYKI PAŃSTWA NA POPYT NA RYNKU KSIĘGARSKIM: Uwagi ogólne ; Struktura tematyczna produkcji wydawniczej ; Polityka w zakresie nakładów książek ; Polityka w zakresie cen ; Wnioski ; WPŁYW DZIAŁALNOŚCI ORGANIZACYJNO-HANDLOWEJ KSIĘGARSTWA NA KSZTAŁTOWANIE SIĘ POPYTU: Uwagi ogólne ; Sieć detaliczna księgarń ; Formy sprzedaży ; Zapasy towarowe ; Asortyment księgarń ; Informacja i reklama ; CZYNNIKI KSZTAŁTUJĄCE POPYT NA RYNKU KSIĘGARSKIM W ŚWIETLE BADAŃ PRZEPROWADZONYCH ZA GRANICĄ: Uwagi wstępne ; Czytanie a wolny czas ; Czynniki wpływające na czytelnictwo ; Kupowanie książek i prywatne księgozbiory ; Dochody ludności a wydatki na książki ; Wpływ czynnika organizacyjnego na popyt ; Serie tanich książek i kluby czytelnicze ; WNIOSKI: Uwagi ogólne ; Współzależność między poszczególnymi czynnikami kształtującymi popyt ; Usługi księgarstwa dla nabywców ; Problem optymalnego zaspokojenia potrzeb ; Znaczenie badań rynku księgarskiego.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-10627 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [245]-256.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej