369113
Brak okładki
Książka
W koszyku
Badania w dziedzinie wychowania środowiskowego: Stan piśmiennictwa i badań w Polsce ; Problemy wychowania środowiskowego w wybranych krajach ; Metodologiczne podstawy naszych badań ; II. Potrzeby w zakresie opieki wychowawczej w środowisku zamieszkania: Pojęcie potrzeby w pedagogice społecznej ; Elementy socjologiczne badanych osiedli ; Warunki domowe uczniów ; Sytuacja uczniów w szkole ; III. Zasięg i formy pracy opiekuńczo-wychowawczej w środowisku zamieszkania: Funkcja opiekuńczo-wychowawcza szkoły osiedlowej ; Środowisko placówki wychowania pozaszkolnego ; Organizacja społeczna i ich poczynania opiekuńczo-wychowawcze ; IV. Udział w zajęciach pozaszkolnych a powodzenie szkolne uczniów: Udział uczniów w zajęciach pozaszkolnych a ich postępy w nauce ; Uczestnictwo uczniów w zajęciach pozaszkolnych a ich zachowanie się w szkole ; Udział uczniów w zajęciach pozaszkolnych a ich aktywnośćpozalekcyjna ; Aktywność pozaszkolna uczniów a układ stosunków społecznych w zespole klasowym ; V. Modele osiedla mieszkaniowego jako środowiska wychowawczego: Pojęcie modelu ; Wyposażenie osiedla w urządzenia sportowo-zabawowe i organizowanie rekreacji fizycznej ; Szkoła środowiskowa w osiedlu ; Organizacja i kierunki działalności pozaszkolnych placówek wychowawczych ; Organizacje społeczne jako istotne ogniwo w systemie osiedlowej działalności opiekuńczo-wychowawczej ; Koordynacja działalności opiekuńczo-wychowawczej i kulturalnej w osiedlu.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 231-239. Indeks.
Uwaga dotycząca języka
Spis treści w jęz. ang., niem., ros.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej