367690
Książka
W koszyku
(Bibljoteka Dzieł Pedagogicznych = Biblioteka Dzieł Pedagogicznych ; Rok IX, z. 43)
R. I. Podstawowe zasady zindywidualizowania pracy w szkole ; R. II. Indywidualizowanie arytmetyki ; R. III. Przystosowanie programu arytmetyki do dziecka ; R. IV. Jak przystosować naukę czytania do poziomu każdego dziecka, począwszy od klasy drugiej ; R. V. Zindywidualizowanie początkowej nauki czytania ; R. VI. "Odgmatwanie" nauki języka ojczystego ; R. VII. Indywidualizowanie nauki pisowni ; R. VIII. Praca indywidualna a nauki społeczne ; R. IX. Uspołecznienie szkoły ; R. X. Różnice w zachowaniu się poszczególnych dzieci ; R. XI. Prowadzenie szkoły zindywidualizowanej.
Status dostępności:
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. AD-26505 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Adjusting the school to the child, 1932
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: "Adjusting the school to the child" 1933.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach [218]-219.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej