378375
Book
In basket
POJĘCIE METODY I MODELU METODY: Pojęcie metody ; Pojęcie modelu metody ; Modele metod pracy umysłowej a fizycznej ; KRYTERIUM DOBORU ZALECANYCH MODELI METOD ORAZ SPOSOBY ICH KONSTRUOWANIA: Kryterium doboru zalecanych modeli metod ; Sposoby konstruowania modeli metod pracy umysłowej dziecka: Sposób konstruowania modeli metod w oparciu o wyniki badań nauk opisowo-wyjaśniających ; Sposób konstruowania modeli metod w oparciu o przekonanie o oczywistości ; Sposób konstruowania modeli metod w oparciu o introspekcję ; Sposób konstruowania modeli metod w oparciu o autorytet ; ZALECANE MODELE METOD: Stopień złożoności modeli metod pracy umysłowej ; Stopień ogólności modeli metod pracy umysłowej ; Przedstawienie zalecanych modeli metod: Uczenie się głównie pamięciowe ; Rozwiązywanie problemów ; PORÓWNANIE FAKTYCZNIE STOSOWANYCH METOD PRACY DOMOWEJ UCZNIA Z ZALECANYMI MODELAMI METOD: Określenie problemu ; Metoda badania: Stopień obiektywności danych ; Możliwość uogólnień na podstawie zebranych informacji ; Opis zastosowanej metody badania ; Metody pracy nad lekcjami ustnymi: Metoda "czytania i powtarzania" ; Metoda "systematyzacji materiału" ; Metoda "pracy z przerwami" ; Metoda uczenia się wiersza ; Metody pracy nad przedmiotami pisemnymi: "Metoda brudnopisu" ; "Metoda planu" ; "Metoda przerw" ; Zagadnienie lekcji "nie lubianych" ; ZAGADNIENIE WDRAŻANIA UCZNIÓW DO STOSOWANIA MODELI METOD PRACY UMYSŁOWEJ W DOMU: Potrzeba stosowania modeli metod w pracy umysłowej ucznia ; Własne metody uczenia się stosowane przez ucznia ; Konieczność zastępowania starych metod - nowymi ; Twórczy stosunek ucznia do własnych metod pracy ; Ocena skuteczności stosowanych metod ; Zakończenie.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. A-8781 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 160-[163].
Language note
Streszcz. w jęz. ang. i ros.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again