374859
Książka
W koszyku
Cz. I WPROWADZENIE: R. 1 Istota i metody psychologii wychowawczej ; R. 2 Nauczanie: sztuka kierowania uczeniem się ; R. 3 Kierowanie uczeniem się: nowy aspekt twórczego nauczania ; CZ. II OSOBOWOŚĆ I PRZYSTOSOWANIE: R. 4 Teoria osobowości: rozwój, dynamika, ideał ; R. 5 Osobowość a problemy przystosowania u dzieci ; R. 6 Specjalne problemy uczenia się i przystosowania dzieci upośledzonych ; CZ. III WZRASTANIE I ROZWÓJ W OKRESIE DZIECIŃSTWA I ADOLESCENCJI: R. 7 ogólny charakter rozwoju ; R. 8 Wzrastanie fizyczne i rozwój motoryczny ; R. 9 Rozwój umysłowy ; R. 10 Rozwój emocjonalny ; R. 11 Rozwój społeczny ; R. 12 Rozwój postaw, zainteresowań i wartości ; R. 13 Rozwój jednostki w okresie dzieciństwa i adolescencji ; CZ. IV UCZENIE SIĘ: R. 14 Podstawowa teoria uczenia się ; R. 15 Istota i warunki uczenia się ; Motywacja w uczeniu się szkolnym ; Transfer i uczenie się funkcjonalne ; Nabywanie sprawności motorycznych i wiedzy ; R. 19 Myślenie twórcze, rozumowanie i rozwiązywanie problemów ; R. 20 Uczenie się podstawowych przedmiotów szkolnych ; R. 21 Specjalne trudności w uczeniu się poszczególnych przedmiotów ; R. 22 Statystyka w naukach pedagogicznych ; R. 23 Wykrywanie potencjalnych możliwości dziecka: inteligencja i zdolności ; R. 24 Ocenienie wyników uczenia się ; R. 25 Różnice indywidualne w zdolnościach: ich implikacje pedagogiczne.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-24157 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Educational psychology, 1962
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej