367944
Książka
W koszyku
Część ogólna: I. Wprowadzenie do zagadnienia ; II. Stosunek dziecka do książki ; III. Główne założenia w pracy z książką ; Część szczegółowa: IV. Ilustracja jako czynnik budzenia i rozwijania zainteresowań książką: Różne sposoby ilustrowania utworów ; Przykłady pracy w przedszkolu na podstawie ilustracji ; V. Przekazywanie dzieciom tekstu utworu literackiego: Żywe słowo ; Różne formy przekazywania dzieciom utworów literatury dziecięcej ; Przykłady przekazywania dzieciom utworów literackich ; Zasada stopniowania trudności w układzie treści opowiadania wychowawczyni ; VI. Nauka wiersza: Wybór wiersza ; Przygotowanie się wychowawczyni do recytacji ; Sposoby prowadzenia nauki wiersza ; VII. Inscenizacja utworu literackiego: Jak należy przygotować się do inscenizacji ; Rodzaje inscenizacji ; VIII. Inne formy pracy z książką w przedszkolu: Utwór literacki a kształcenie artystyczno-technicznej działalności dziecka ; Utwór literacki a kształcenie wymowy ; Audycje radiowe.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-9141 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.156-[158].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej