369113
Książka
W koszyku
I.Media i rynek.1.Wzlot i upadek opinii publicznej.2. Media a kontrola społeczna w czasach "wolności rynkowej".3.Rynkowe środki przekazu - ekonomia polityczna, ideologia, dominacja. Subsydiowanie informacji jako forma jej kontroli na przykładzie praktyk public relations.4.Psychologiczne mechanizmy propagandy neoliberalnej.5.Media a afera Rywina : perspektywa ekonomii politycznej komunikowania.II. Ideologie medialne.1.O badaniu i "kreowaniu" opinii publicznej.2.Media a tematyzacja świata.3.Ideologiczny wymiar przedstawień medialnych we współczesnej Polsce. 4.Hedonizm a konserwatyzm : rozważania nad ideologią kultury masowej.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-88647 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. Spis treści także ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej