369253
Książka
W koszyku
WSTĘP ; FUNKCJONOWANIE SPOŁECZNE OSÓB UPOŚLEDZONYCH UMYSŁOWO : Wprowadzenie ; Kształcenie dzieci upośledzonych umysłowo ; Czynniki determinujące zachowanie przystosowawcze ; Dotychczasowe badania nad przystosowaniem społecznym jednostek upośledzonych umysłowo ; PROCEDURA BADAŃ WŁASNYCH : Problematyka badawcza ; Metody i techniki badań ; Organizacja badań i charakterystyka badanych ; POZIOM PRZYSTOSOWANIA SPOŁECZNEGO WYCHOWANKÓW OŚRODKÓW SZKOLNO-WYCHOWAWCZYCH DLA LEKKO UPOŚLEDZONYCH UMYSŁOWO W WIEKU 14-15 LAT : Niezależne funkcjonowanie ; Zaburzenia w zachowaniu ; ŚRODOWISKOWE UWARUNKOWANIA ZACHOWANIA PRZYSTOSOWAWCZEGO : Zachowanie przystosowawcze a środowisko rodzinne ; Zachowanie przystosowawcze a wychowanie instytucjonalne ; ŚRODOWISKOWE UWARUNKOWANIA ZABURZEŃ W ZACHOWANIU : Zaburzenia w zachowaniu a środowisko rodzinne ; Zaburzenia w zachowaniu a pobyt w ośrodku szkolno-wychowawczym ; PODSUMOWANIE I WNIOSKI.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101648 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 71-[73].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej