368441
Książka
W koszyku
Książka w kompleksowy sposób przedstawia problematykę zajęciowości wśród najmłodszych i szeroko omawia zarówno teoretyczne jak i praktyczne aspekty pracy terapeuty zajęciowego z osobami w wieku rozwojowym. W podręczniku omówiono niepełnosprawność wieku rozwojowego oraz etapy rozwoju dziecka. Przedstawiono użyteczne w pracy terapeuty zajęciowego narzędzia oceny. Szczególnie szeroko przedstawione zostały obszary interwencji terapeuty zajęciowego m.in.: kontrola motoryczna, umiejętności manualne, I ADL (złożone czynności dnia codziennego), integracja sensoryczna, wzrok, słuch, interakcje społeczne, karmienie, komunikacja, zabawa, umiejętności grafomotoryczne i pisanie, pomoce techniczne. Ważną częścią podręcznika są przykłady interwencji terapeutycznych u dzieci (studia przypadków), które wzmacniają jego wartość merytoryczną. Treści zawarte w książce są zgodne ze standardami szkolenia i pracy terapeuty zajęciowego w krajach Unii Europejskiej. [www.azymut.pl, 2019]
Podstawy terapii zajeciowej u dzieci / Urszula Chrabota ; Niepełnosprawność wieku rozwojowego / Małgorzata Szmurło ; Rozwój funkcjonalny dziecka / Małgorzata Szmurło ; Narzędzia oceny / Aleksandra Kulis ; Obszary interwencji / Aleksandra Kulis, Urszula Chrabota, Małgorzata Szwurło, Beata Batorowicz ; Przykłady interwencji terapeutycznych u wybranych dzieci / Aleksandra Kulis, Urszula Chrabota, Beata Batorowicz.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WG-615.851 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia przy większości rozdziałów. Indeks.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów terapii zajęciowej, terapeutów zajęciowych, fizjoterapeutów i rehabilitantów.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej