378479
Book
In basket
1. Zagadnienia metodyczne ; 2. Teoretyczne podstawy konkurencyjności ; 3. Konkurencyjność banków jako przedsiębiorstw finansowych ; 4. Bankowość elektroniczna jako konkurencyjny kanał dystrybucji produktów i usług bankowych ; 5. Produkty i usługi jako instrumenty konkurowania banków ; 6. Konkurencyjność ex post banków w Polsce w zakresie produktów i usług bankowości elektronicznej - podejście popytowe ; 7. Efektywność technologii IT bankowości elektronicznej jako jeden z wyznaczników konkurencyjności banków w Polsce ; 8. Konkurencyjność ex post banków w Polsce - podejście podażowe ; 9. Konkurencyjność ex ante badanych banków w Polsce w zakresie produktów i usług bankowości elektronicznej ; Ograniczenia badań własnych i kierunki przyszłych badań ; Podsumowanie i wnioski ; Aneks.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. WG-336.71 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. A-111197 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykazy aktów prawnych na stronach 283-306.
Target audience note
Dla pracowników NBP, banków komercyjnych i spółdzielczych, podmiotów sektora FinTech, ośrodków naukowych, instytucji związanych z sektorem bankowym, klientów banków oraz studentów.
Language note
Streszczenie w języku angielskim.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again