378391
Książka
W koszyku
Kreowanie marek kultury : historia, współczesność, perspektywy / Andrzej Giza. - Kraków : Wydawnictwo Avalon Sp. z o.o., 2022. - 190, [2] strony : ilustracje (głównie kolorowe), faksymilia, fotografie, portrety ; 25 cm.
I. SZTUKA JAKO NARZĘDZIE WŁADZY: 1. Twórcy i ich kariery w kontekście przemian historycznych i światopoglądowych od XV wieku do XX wieku, 2. Komunikacja sztuki i idei - wybrane międzynarodowe wystawy na przełomie XIX i XX wieku, 3. Wiek XX - konteksty sztuki, rewolucje i manifesty ; II. PUBLIC RELATIONS, MARKETING I REKLAMA: 1. Grupy odbiorcze, liderzy opinii i ambasadorzy marki, 2. Komunikacja poprzez media i platformy społecznościowe, 3. Sponsoring jako narzędzie w działaniach komunikacyjnych ; III. NARZĘDZIA KOMUNIKACJI MAREK KULTURY - WYBRANE ZAGADNIENIA: 1. Menadżer kultury - mentor, agent, kreator, 2. Komunikacja a kreowanie wizerunku, 3. Protokół dyplomatyczny i savoir-vivre.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. WM-Ksieg 3560 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 176-180. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej