367100
Książka
W koszyku
Wojciech Walat, Tomasz Warchoł - Raport zbiorczy dotyczący możliwości edukacyjnych rozszerzonej rzeczywistości ; Wojciech Walat, Tomasz Warchoł, Aggregate report on learning opportunities for augmented reality. CZĘŚĆ PIERWSZA: WSPARCIE EDUKACJI PRZYRODNICZEJ Z WYKORZYSTANIEM ROZSZERZONEJ RZECZYWISTOŚCI: Dominika Pociask, Dominika Wota - Zastosowanie rozszerzonej rzeczywistości w edukacji przedszkolnej ; Agnieszka Drozd - Aktywność intelektualna uczniów szkół podstawowych wykorzystujących książeczki edukacji przyrodniczej z rozszerzoną rzeczywistością ; Patrycja Jamrozik - Oddziaływanie rzeczywistości rozszerzonej na wyobraźnię uczniów szkół podstawowych w edukacji przyrodniczej - Dominika Wota - Szkoła przyszłości z zastosowaniem technologii rozszerzonej rzeczywistości w edukacji przyrodniczej ; Wiktoria Gierlak - Technologia rozszerzonej rzeczywistości szansą czy zagrożeniem dla nauczania edukacji przyrodniczej ; Katarzyna Ziemiańska - Rozszerzona rzeczywistość a kształcenie w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z wykorzystaniem interaktywnej książeczki przyrodniczej. CZĘŚĆ DRUGA: WSPARCIE EDUKACJI MATEMATYCZNEJ Z WYKORZYSTANIEM ROZSZERZONEJ RZECZYWISTOŚCI: Małgorzata Zaglaniczna - Wsparcie edukacji matematycznej z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality - AR) ; Oliwia Białek - Oddziaływanie rozszerzonej rzeczywistości na wyobraźnię uczniów szkół podstawowych w edukacji matematycznej ; Dominika Pociask - Technologia rozszerzonej rzeczywistości szansą czy zagrożeniem dla nauczania edukacji matematycznej ; Kamila Koperstyńska - Rozszerzona rzeczywistość a kształcenie w edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z wykorzystaniem interaktywnej książeczki matematycznej. CZĘŚĆ TRZECIA: MOŻLIWOŚCI I OGRANICZENIA WYNIKAJĄCE ZE STOSOWANIA ROZSZERZONEJ RZECZYWISTOŚCI: Weronika Pychowska - Możliwości, jakie daje rozszerzona rzeczywistość dla uczniów szkół podstawowych w edukacji przyrodniczej ; Magdalena Bednarska - Ograniczenia związane z zastosowaniem rozszerzonej rzeczywistości ; Edyta Rodzeń - Możliwości i ograniczenia wynikające ze stosowania rozszerzonej rzeczywistości. Problemy dzieci związane z zastosowaniem rozszerzonej rzeczywistości w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej ; Beata Bochnia - Interaktywna nauka z dziećmi edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej.
Status dostępności:
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R-12375 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Badania przeprowadzone przez studentów pedagogiki Uniwersytetu Rzeszowskiego na terenie Rzeszowa.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 209-[212].
Uwaga dotycząca języka
Tekst częściowo w języku angielskim.
Streszczenia w języku angielskim przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej