374601
Book
In basket
Kryzys zaufania społecznego ; Partie polityczne jako podmioty komunikowania ; Ewaluacja perspektyw komunikacyjnych partii politycznych ; Reputacja polityczna polskich partii a budowanie zaufania relacyjnego w komunikacji politycznej ; Aktywność komunikacyjna polskich partii zorientowana na kształtowanie relacji ; Wpływ wyzwań komunikacyjnych na aktorów politycznych ; O budowaniu zaufania i dylematach komunikacyjnych. Co mogą zrobić partie polityczne?
Problematyka poruszona w publikacji jest próbą połączenia ustaleń teoretycznych z analizą stanu faktycznego występującego w polskich partiach politycznych. Książka jest z jednej strony opracowaniem teoriopoznawczym, osadzonym w przeglądzie literatury krajowej i zagranicznej, z drugiej zaś – przedstawia realia funkcjonowania partii w Polsce. Wartość dodaną stanowi wykorzystanie materiału empirycznego pochodzącego z badań przeprowadzonych wśród parlamentarzystów, członków partii oraz partyjnej administracji. Monografia kierowana jest do osób zainteresowanych omawianą tematyką zarówno w kręgach akademickich, jak i naukowych oraz uczestniczących w życiu publicznym. Ustalenia badawcze mogą być wykorzystane w dydaktyce politologii oraz nauk o komunikacji społecznej i mediach, a aspekty dotyczące budowy zaufania zaciekawić polityków różnych szczebli, a także kandydatów w wyborach. [wydawnictwo.sejm.gov.pl, 2023]
Availability:
There are copies available to loan: sygn. A-113845 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach [257]-280.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again