378257
Book
In basket
(Biblioteka SI)
CZ. I. INTEGRACJA SENSORYCZNA I MÓZG: Integracja sensoryczna. Wprowadzenie pojęcia ; Rozwój integracji sensorycznej od środka. Działanie mózgu i waga bodźców: Część pierwsza. Działanie mózgu, Część druga. Waga bodźców. CZ. II. DYSFUNKCJA INTEGRACJI SENSORYCZNEJ: Dysfunkcja integracji sensorycznej. Objawy, przyczyny, poziomy ; Zaburzenia układu przedsionkowego. Zmysł ruchu i jego wpływ na rozwój różnych umiejętności ; Dyspraksja rozwojowa. Proces nauki nowych umiejętności motorycznych, które sprawiają trudności niektórym dzieciom ; Obronność dotykowa. Zmysł dotyku, czyli nadwrażliwość niektórych dzieci ; Percepcja wzrokowa i słuchowa i jej związek z nauką i językiem ; Dziecko autystyczne. Specjalne potrzeby dotyczące integracji sensorycznej i wyzwania związane z taką diagnozą. CZ. III. POSTĘPOWANIE W PRZYPADKU STWIERDZENIA PROBLEMU: Diagnoza i leczenie. Zalety terapii integracji sensorycznej ; Rola rodziców. Udział rodziców w terapii dzieci z dysfunkcjami integracji sensorycznej.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. F.8-61 (1 egz.)
Biblioteka nieczynna
Notes:
Tytuł oryginału: Sensory integration and the child : understanding hidden sensory challenges, 2005
General note
Tytuł oryginału: "Sensory integration and the child : understanding hidden sensory challenges" 2005.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 227-231 i przy rozdziałach.
Target audience note
Dla terapeutów zajęciowych i innych specjalistów, a także dla rodziców dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej oraz dla osób dorosłych z problemami z przetwarzaniem sensorycznym.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again