374504
Książka
W koszyku
Public relations od A do Z. T. 1 / Krystyna Wojcik. - Wydanie 2. rozszerzone i zmienione. - Warszawa : Agencja Wydawnicza "Placet", 2001. - 367, [7] stron : ilustracje ; 24 cm.
(Biblioteka Biznesmena)
CZĘŚĆ I. ISTOTA, FUNKCJE, ORGANIZOWANIE PUBLIC RELATIONS: ROZDZIAŁ 1. ISTOTA PUBLIC RELATIONS: 1. Definicje i cele public relations, 2. Komunikowanie jako podstawowa metoda w public relations, 3. Zasady etyczne w public relations cechą wyróżniającą PR wśród systemów komunkowania społecznego, 4. Miejsce PR w systemie komunikacyjnym organizacji oraz wśród czynników wizerunku, 5. Public relations a pojęcia pokrewne lub za takie uważane ; ROZDZIAŁ 2. MOTYWY PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI PUBLIC RELATIONS DAWNIEJ I DZIŚ: 1. Poszukiwanie korzeni public relations, 2. Motywy prowadzenia public relations przez dzisiejsze przedsiębiorstwa w najbardziej ogólnym ujęciu, 3. Potencjalne funkcje public relations na rzecz zarządu organizacji ; ROZDZIAŁ 3. ORGANIZOWANIE DZIAŁALNOŚCI PUBLIC RELATIONS - ROZWIĄZANIA, KADRY: 1. Przegląd rozwiązań organizacyjnych - kryteria wyboru, 2. Wymagania kwalifikacyjne wobec osób zatrudnionych w działalności PR, 3. Organizowanie działalności PR z pomocą służb własnych, 4. Wspólnotowe public relations - rozwiązanie pośrednie między własną a obcą służbą PR, 5. Organizowanie działalności PR przez agencje usług PR i doradców indywidualnych, 6. Doświadczenia w przygotowywaniu kadr do działalności public relations. CZĘŚĆ II. WSTĘPNE FAZY PROCESU PUBLIC RELATIONS: ROZDZIAŁ 4. ANALIZA STANU WYJŚCIOWEGO: 1. Fazy procesu PR, 2. Znaczenie oceny stanu wyjściowego, 3. Sposób diagnozowania stanu wyjściowego organizacji ; ROZDZIAŁ 5. PLANOWANIE: 1. Wprowadzenie, przedmiot planowania, 2. Konkretyzacja celów i zadań, 3. Określanie grup celowych, 4. Dobór technik realizacji celów, 5. Ustalanie budżetu, 6. Planowanie harmonogramu akcji, 7. Określenie zadań i odpowiedzialności pracowników, 8. Planowanie PR w razie kryzysu organizacyjnego, 9. Bieżący problem organizacji jako punkt wyjścia do budowy programu PR.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.7-65 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okładce także tytuł tomu: Analiza sytuacji wyjściowej, planowanie działalności.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 355-362. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej