374926
Book
In basket
(Kolekcja Business Week : edycja polska)
(Seria Kluczowa)
(Warsztaty Menedżera McGraw-Hill ; t. 8)
To, czym się zajmujesz, narzuca pewne zasady spotkania z klientem, jednak ostatecznie to od niego zależy twój sukces- Aby go odnieść, musisz się nauczyć skutecznie sprzedawać, czyli na każdym etapie procesu wpływać na to, by klient postąpił zgodnie z twoimi oczekiwaniami. W tej książeczce nie prezentujemy tanich chwytów i trików, lecz konkretne działania, które poważnie zwiększą szansę na podjęcie przez klienta decyzji o zakupie i złożeniu przezeń zamówienia. Ferdinand-Fournies jest cenionym na świecie wykładowcą w zakresie sprzedaży; jego praktyczne rady pomogą ci przezwyciężyć 24 uważane powszechnie za najtrudniejsze problemy związane ze sprzedażą. [Wydawnictwo Studio Emka, 2005]
Availability:
There are copies available to loan: sygn. F.16-65 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Why customers don't do what you want them to do, 2003
Tyt. grzbietowy: 24 najtrudniejsze problemy w sprzedaży
General note
Tytuł oryginału: "Why customers don't do what you want them to do" 2003.
Tytuł grzbietowy: 24 najtrudniejsze problemy w sprzedaży.
Target audience note
Dla menedżerów.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again